Warning: The magic method CityramaQodef\Modules\Header\Lib\HeaderFactory::__wakeup() must have public visibility in /www/doc/www.lokalnymarketing.sk/www/wp-content/themes/cityrama/framework/modules/header/lib/header-factory.php on line 38
Čo je to internetová kampaň a načo sa dá využiť? - Lokálny Marketing

Čo je to internetová kampaň a načo sa dá využiť?

V prípade, že sa rozhodnete investovať do reklamy, na internete existuje veľa prostriedkov. Základom je dobre sa v nich orientovať a využiť tie správne, ktoré Vám budú najviac vyhovovať.

Medzi obľúbené prostriedky patrí Pay Per Click kampaň vo vyhľadávačoch, kedy sa Vaša stránka zobrazí medzi prvými presne pri tom výraze, ktorý zaradíte do svojej kampane. Výhodou je to, že potenciálny zákazník nájde presne to, čo hľadal. Ďalšou obľúbenou službou na internete je remarketing, ide o službu, pomocou ktorej môžete zacieliť všetkých ľudí, ktorí navštívia Vašu stránku a tak sa im znovu pripomenúť.

  • E-maling,
  • PPC kampaň so zameraním na kľúčové slová,
  • Reklama na sociálnych sieťach,
  • Bannerová kampaň,
  • Video kampaň,
  • Firemné fóra a databázy.

Pred spustením internetovej kampane je vhodné určiť si ciele kampane a až tak nastaviť vhodný spôsob propagácie. Medzi hlavné ciele, ktoré môžete docieliť, patrí zvýšená informovanosť o novinkách v priemysle, informácie o pripravovanom podujatí, zvýšený predaj výrobkov, zvýšenie povedomia o Vašej značke, atď.

Správnym nastavením dokážete výrazne zvýšiť úspešnosť celej kampane. Nemenej dôležité je určiť, koľko finančných prostriedkov chcete do kampane investovať a koho chcete kampaňou osloviť. Najlepšie je vytvoriť si profil „ideálneho“ zákazníka z cieľovej skupiny.

Čo môžete marketingovou kampaňou dosiahnuť?

  • Zvýšiť návštevnosť webovej stránky a zlepšiť si tak poradie vo vyhľadávačoch,
  • Zvýšiť povedomie o Vašej značke prostredníctvom sociálnych sietí,
  • Zvýšiť predaj Vašich produktov a služieb,
  • Zvýšiť počet uchádzačov o zamestnanie.