Výhody článkov a blogu na internete?
Spoločnosti stále využívajú tlačenú formu propagácie v podobe PR článkov a malých fotografií. Na webstránkach máte možnosť pridávať rozsiahle galérie s fotografiami alebo aj niekoľko videí do jedného článku.
Výhodou internetu je, že nepotrebujete desaťstranové litánie, aby ste zaujali. Čitateľa na internete zaujme aj krátka správa s Vaším portfóliom, video prezentácia alebo katalóg produktov. Veľkou výhodou internetu je jeho merateľnosť, presne viete určiť, koľko ľudí čítalo Váš článok, ako dlho bolo na stránke a z akej krajiny ju navštívili.
Výhody internetu oproti tlačovej verzií:
- Vaše články dokážete zverejniť prakticky okamžite,
- Čitatelia komentujú články v reálnom čase,
- Články môžu obsahovať videá, infografiky, galérie, atď.,
- Dokážete sledovať čitateľnosť každého príspevku
- Viete osloviť vybranú cieľovú skupinu.
Články vám pomôžu vo viacerých oblastiach a to konkrétne:
- pomáhajú budovať značku – povedomie, vytvárajú “kto ste”,
- zvyšujú prirodzene návštevnosť web stránky – kvalitný článok môže priniesť aj stovky návštevníkov za deň! navyše ak je článok naozaj zaujímavý ľudia ho zdieľajú sami od seba a “robia vám reklamu zadarmo”,
- zlepšujú pozíciu vo vyhľadávaní – pomáhajú so SEO,
- zvyšujú konverziu stránky – pomer návštevníkov stránky voči nakupujúcim zákazníkov,
- pomáhajú budovať váš obraz “autority” – odborníka.