Warning: The magic method CityramaQodef\Modules\Header\Lib\HeaderFactory::__wakeup() must have public visibility in /www/doc/www.lokalnymarketing.sk/www/wp-content/themes/cityrama/framework/modules/header/lib/header-factory.php on line 38
Ako na Facebook reklamu? - Lokálny Marketing

Blog

Ako na Facebook reklamu?

Pripravte si tú správnu stratégiu a zaujímavý obsah

 

1) Budte na očiach:

Najčastejšie sa používa krátke video, ktoré sa spustí počas videa a jednoduché bannerové reklamy. Video musí jednodznačne ukázať o čo ide, aby ľudí navnadil na neho kliknúť a dozvedieť sa viac. Ide čisto o šírenie značky a povedomia.

Tu sú technické špecifikácie na krátke video, ktoré má len do 15 sekúnd. Video sa dá vytvoriť aj priamo na facebooku, len nebude až také chytľavé ako inhouse videá (je vo forme prezentácie):

  • Video Ratio: 16:9 to 9:16, 16:9 recommended
  • Recommended Resolution: Upload the highest resolution video available that meets file size and ratio limits.
  • Video File Size: 4 GB Max
  • Video Length: 5-15 seconds
  • Video Captions: Optional
  • Video Sound: Optional, but strongly recommended
  • Video thumbnail images that consist of more than 20% text may experience reduced delivery.

 

Tu sú špecifikácie na bannerové reklamy:

Banner s preklikom:

  • Image ratio: 1.91:1 to 1:1
  • Recommended resolution: at least 1,080 x 1,080px
  • Headline: 25 characters
  • Link Description: 30 characters

 


2) Prinúťte zákazníka rozmýšľať

Najlepším spôsobom ako zákazníka s niečim oslovíte, aby mu utkvel v pamäti je mu priblížiť hodnoty a obsah Vášho produktu. Sú nato tieto spôsoby:

  • Na nástenku publikujete článok o Vašom produkte a hlavne prečo, by ich mal zaujímať. Článok musí mať zaujímavú titulku umiestnenú priamo v článku.
  • Do video galérie nahráte zaujímavé 1 min. – 4 min. video a následne ho publikujete na nástenku (dlhšie ako obyčajný bumper)

 


3) Získavajte konverzie

Konverzie sa získavajú najčastejšie cez bannerové reklamy, avšak aj tu sa dá použiť krátky bumper, ale len v prípade ak je v ňom umiestnený action button alebo priama výzva na akciu. Nastaví sa remarketing, aby sme sa pripomenuli tým, ktorí už o nás čítali. Špecifiká reklamy ostávajú rovnaká ako pri prvom bode.